+"Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama. Önemi yok, onu öldüreceğim.."
-"Ne diyorsun sen küçük; babanı mı öldüreceksin?"
+"Evet yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. *Onu içimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... Ve bir gün büsbütün ölecek.*
"Ne var Zezé?"
"Hiç,Godóia... Neden kimse beni sevmiyor?"
"Çok budalasın."
"Bugün üç kez dayak yedim,Godóia."
"Hak etmemiş miydin üçünü de?"
"Onu demek istemedim. Kimse beni sevmediği için, dövmek istediklerinde herhangi bir şeyi bahane ediyorlar."
"Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?"
"Sen ne yapıyorsun ki?"
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum..."
"Nen var Zezé"
"Hiç şarkı söylüyordum."
"Şarkı mı söylüyordun."
"Evet "
"Öyleyse ben sağır olmalıyım."
İnsanın içinden şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa?