Aşk ne bir ölümsüz olarak doğmuştur ne de Bir ölümlü. Ama ne zaman bolluk ve bereket görse aynı gün bir bakarsın Yaşar ve gelişip serpilir, bir bakarsın ölür gider. Sonra doğası sayesinde yeniden hayata döner ama elde ettiği şey sürekli kayıp gider elinden.
*Sonuçta Aşk hiçbir zaman tam yoksulluğa düşmez yada tam varlık içinde yüzmez .
*Aşk yoksullukla zenginlik arasında olduğu gibi aynı zamanda bilgelikle cehalet arasındadır.
Sevmeye korkanları sevdik en çok, nasıl olsa sevgi herşeyin başı diye diye.. Kayıtsız uzattığım ellerimi geri çekiyorum artk, biraz da umutlar başıboş kalsın, kalsın ki elleri yüreğinde atanların sıcağını hiçbir yerde bulamasın..🖤