Gülcee

Gülcee
@Gulceeeeee
"Bağnazlığın temelinde ne var? Mutsuzluk. Bağnazlığın ve yıkıcılığın anası neşesizliktir."
Reklam
"Bir trene binmek, rastgele defolup gitmek istiyorum."
Hiç var olmamayı dilerdim...
Sessizliğin de dili var...
Biz değer görmediğimiz için kendine değer vermeyi bilmeyen çocuklarız...
Reklam