Durduk yere bu aralar sık sık kendimi değersizleştiriyor ve kendimi bir hiçmişim gibi hissediyorum. Kendimi bir bulaşık bezinden bile aşağı görüyorum ancak bunun nedeni belki de bugün benden sadaka isteyen oğlan gibi kendimi hor görülmüş ve aşağılanmış hissettiğim içindir.