okurken en etkilendiğim kitaplardan biriydi. Güzeldi diyemem çünkü anlatılanlar çok rahatsız ediciydi.. özellikle bir çocuğun ağzından bunları dinlemek yaşananları çok daha yalın görmemi sağladı. Çok edebi bir kitap mıydı? hayır. ama o kadar etkileyici bir konuya değinilmişti ve öyle akıcı bir kurgusu vardı ki elimden bırakamadım. Uzun bir süre de etkisinden kurtulabilecekmişim gibi hissetmiyorum.