-Peki, sence en güzel hayat nedir?Niçin Oblomovluk olmasın?Sanki herkes bu benim hayalimdeki hayat için uğraşmıyor mu? Sizin bütün koşmalarınız,tutkularınız,ticaretleriniz,siyasetleriniz hep sonunda rahat etmek için,kaybolmuş bir cenneti bulmak için değil mi?