Seni çok özleyeceğim. Hayatın güzelliğiyle doldurmak zorunda olduğum bir eksiklik bu. Çünkü güzellik, bir boşluğu doldurmaya çalışacak; sevecenlik diye adlandırılan basit bir boşluk bu. Senin çocuk yüreğinin sevecenliğini. Bunu, kimse ne yıldızlarda bulabilir ne de ayın parlaklığında. Bütün bu güzellik beni yavaş yavaş yatıştıracak ve senin sevecenliğinden yoksun kalmanın ruhumda yarattığı hüznü bastıracak."
Beni kim görecek? Ortalıkta in cip top oynuyor. Ormandan da kimse geçmez."
"İn cin demedin mi?"
"Evet. Böyle yaratıklar yok nasılsa. Olsalar bile, korkmayı gerektirecek bir şey yok, budala. Tehlikeli olan canlı kişiler."