Anna Karenina

Anna Karenina
@Guldexwinek
Kayıp yapboz parçası..
"Elbette acı çekiyorlar...,Ama.. hiç olmazsa yaşıyor, gerçek, düşsel olmayan bir hayat yaşıyorlar, çünkü hayat aslında acı demektir. "
Sayfa 345 - 2.cilt·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... Güneşi görüyorum, görmesem de varlığını biliyorum. Güneşin varlığını bilmek bile yaşamaktır ."
Sayfa 284 - ||. Cilt·Kitabı okudu
"... ama içimde öyle bir güç hissediyorum ki şimdi.. Şu anda ve her zaman 'varim' diyebilmek için dünyanın bütün acılarına göğüs görebileceğimi sanıyorum.
Sayfa 284 - 2.cilt·Kitabı okudu
"Çünkü hepimiz birbirimize karşı suçluyuz."
Sayfa 283 - 2.cilt·Kitabı okudu
-...İki ayrı insanın aynı düşü görmesi mümkün mü ? - Neden olmasın? :)
Sayfa 273 - 2.cilt·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı