Sokakta yaşamanın en öğretici tarafı neydi biliyor musun? İnsan denen memeli canlının yeryüzündeki en vahşi canlı olduğunu görüyordum. Dünyanın en güzel sanat eserlerini ve bilimi üreten bu beyinler, söz konusu kötülük olduğunda, emin ol hiçbir nöronuna sığmayacak acımasızlıklara imza atabiliyordu.
İnsan denen acımasız canlının doğadaki güzel olan her şeye nefreti; Ben böylesine büyük bir vahşet görmedim biliyor musun? Sırf güzel gözüktüğü için bir çiçeği rahat koparabilir insan. Onu kopararak öldürmüş fikri o kadar uzaktır ki ona. Umurunda bile değildir. Çünkü insan denen canlı sorumsuzdur. Güzellikleri tek tek yok etmeye bayılır.