Neredeyim ben?
Mekke'nin zulüm devrinde mi?
Hayır ben bu kafir kavimlerin hiç birinde yaşamıyorum.
Benim yaşadığım yer Müslüman Türkiye! Demokrasi ile yönetiliyor. Ama sadece masallardaki kadar. Bir varmış bir yokmuş... Demokrasi diye bir şey varmış...
Böylesi bir demokrasi anlayışına tabiyiz.
Bu ülkede insan hakları var, ama yok!
Özgürlük var, ama yok!
Fikirlere saygı var, ama yok!
Dahası bu ülkede her şey var, ama yok!
Bundan iyisi can sağlığı. Sen yeter ki sor. Muhakkak vardır(!) Ama sakın isteme. Hayal et.
- Ben Müslümanım, Müslümanca yaşamak istiyorum!..