Guler Ismayilzade

Guler Ismayilzade
@Guler_ism
Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan "Tanıştığımıza memnun oldum," demek beni öldürüyor. Ama, hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvalan söylemek zorundasınız.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"..konuşmak istiyordum. Duyguları filan olan biriyle yani."
Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.
"Allie öldü. Bunu hep söylüyorsun! Birisi ölmüşse filan, Cennete gitmişse, artık-" "Öldü, biliyorum! Bilmediğimi mi sanıyorsun? Ama, onu yine de sevebilirim, değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın, Tanrı aşkına; özellikle de, hayatta olanlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa?"