Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan "Tanıştığımıza memnun oldum," demek beni öldürüyor. Ama, hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvalan söylemek zorundasınız.
"Allie öldü. Bunu hep söylüyorsun! Birisi ölmüşse filan,
Cennete gitmişse, artık-"
"Öldü, biliyorum! Bilmediğimi mi sanıyorsun? Ama, onu yine de sevebilirim, değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın, Tanrı aşkına; özellikle de, hayatta olanlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa?"