📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BECKMANN: Kocanız nerde?
KIZ: Açlıktan öldü, dondu, kaldı... Stalingrad'dan beri kayıp. Üç sene oldu.
BECKMAN: Stalingrad'da mı? Öyle ya. Evet, Stalingrad'da, çoğu orda kaldı. Ama kimileri dönüp geldiler. Dönenler, dönmeyenlerin elbiselerini giyiyorlar.
Beckman: Uyumak. Yukarıya dayanamıyorum artık. Artık kuvvetim kalmadı. Ben uyumak istiyorum. Ölü olmak. Bütün ömrüm boyunca ölü olmak. Ve uyumak. Nihayet rahat bir uykuya kovuşmak. On binlerce gece uyumak.
"Ben cenaze servisi müdürüyüm."
ALLAH: Yani ölüm? Eh işlerin tıkırında. Sen yeni Allahsın. Onlar sana inanıyorlar. Seni seviyorlar. Senden korkuyorlar. Seni hiçbiri inkar edemez. Evet, işlerin yolunda.