Tarihi bile, belgeleri dahi, perspektif değiştirerek, yorum ve felsefe bulgulayarak, diledikleri kimliğe kavuşturuyorlar. Böylece, geçmiş zamanı, gelecek zamanın karşısına bir barikat gibi dikiyorlar.
Hiç bir yere ait hissedemez, göremezsin kendini. Hayatındaki herkes bir yolcudur, vakti gelince de gider. Bağlanmamayı öğrenirsin çünkü koşulsuz iyi olmak ve iyilik beklemek de aptallıktır. Düştüğünde kendini bir başına görürsün de anlarsın hakikati..