Rektör yurt dışına çıkıyor. Bu nasıl bir umursamazlık hakkımızı mücadele vermeden almak neden bu kadar zor? Ki mücadele versek de bir anlamı olmuyor... aklıma Altay Cem Meriç 'in şu sözü geliyor "hukuk denilen şeyden sadece dürüst vatandaş korkuyor "...