İnsan korktuğu için mi bazı şeyler gelir başına, yoksa başına geleceği için mi insan hisseder önce korkuyu, yoksa başına geleceklerden tamamen habersiz midir insan..?
Hiç bir şey olmadan yaşamaya devam mı eder hayatı..?
Neden en çok güvendiği yerden vurulur insan, neden en çok güvendiği anda vurulur..?
Sevdiği için mi acı çeker insan , sevginin yükü arttıkça mı artar insanın yükü..?
İnsan içinde sayısız duyguyu taşır, insan içinde sayısız umut taşır, insan içinde sayısız acıya, insan içinde sayısız mutluluğu taşır, insan içinde sayısız ayrılığı taşır .
İnsan taşır. İnsan sadece taşır..
📺 Gönül Dağı