G.E

Benim için ağlamadığını biliyordum . O da herkes gibi başkalarına üzüldüğünde bile kendine ağlıyordu.
Sayfa 425·Kitabı okudu
Reklam
Hayat ne acaip bilmece. Birinin hatırlamadığı ,öbürünün unutamadığı olur hep böyle.
Sayfa 402·Kitabı okudu
Bir tehdit gibi,sessiz bir şantaj;sinsi bir gözdağı gibi dikilmişti karşıma. Yabancı sözüymüş!Saçmalık!Kendini anlatmak sonunda hep pişmanlık.
Sayfa 399·Kitabı okudu

G.E

, bir kitap okudu
10/10
·348 syf.·
Beğendi
·
28 saatte okudu
·
2024 3. kitabı
Nermin Yıldırım
8.6/10 · 4.013 okunma