Bildiğim şu ki,artık kelimelere güvenecek kendimi onlara emanet edecek safdil zamanları geçtim. Susmanın bir ifade biçimi olduğunu savunmuyorum. Ben sadece anlatmayı denemekten vazgeçtim.
Demek insan sadece kendi postunu kurtarmaya çalıştığında kurtulmuş sayılmıyor. Yangından çıkarken birini daha elinden tutup dışarı çekebiliyorsan küle dönmüyorsun ancak. Yoksa yanık et kokusuna bulanmış halde,kılına zarar gelmeden yaşasan ne?