Humeyratahire

Humeyratahire
@Gulgazeli

Humeyratahire

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
6 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Tuğba Akbey İnan
9/10 · 286 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gönderi kullanım dışı
Puan vermedi·200 syf.··
2022 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 07 Haziran 2022 16:01
Kitabı Tuğba akbey inan hanımın çekilişi ile kazandım. Yazar deneyimlerini tecrübelerini paylaşmış. Özellikle iş üzerine yazdıkları ilgimi çekti. Sevdiğin işi yap mutlu olursun savını kafamda yıktı. Başarmak istediğin işi her gün yap seveceksin savını koyuyor yazar diğer savın karşısına. Özellikle ömür boyu sadece okuduğumuz bölümün işine veya yalnızca bir işe odaklı olmayı,Kendimizi tek bir işle tanımlamayı yanlış buluyor. Kendimizi zaten yaptığımız işle tanımlarsak işle aramıza duygusal mesafe koyamayız. Ne olmak istediğimiz üzerine değil, hangi fiilleri sevdiğimiz üzerinde durulması gerektiğini söylüyor. Gönlümüzü kaptırdığımız bir fiil üzere hayatımızı kurabiliriz. " Sevdiğin mesleği değil, Sevdiğin fiili yap"
Kendimden Uzaklaşıyorum Sonra Tekrar Kendime KavuşuyorumSemih Uçar · Nesil Kitap · 202256 okunma
Dua
Çok güzel bir gündü. Alışverişe çıkmış, alışverişte arkadaşlarıyla karşılaşmıştı. Ona da iyi gelmişti .Muhabbet ederek öğrenci evine doğru ilerlediler. Çok yorulmuşlardı . İlerdeki parka gidip biraz çimlerde oturdular. Fotoğraf çektiler. Munise tam da fotoğraf çekmeyi seven biriydi. Kendine model bulması yeterliydi. Artık iftar zamanıydı. Yavaş yavaş eve doğru yola koyuldular. Bir üst kattaki Seyhan hakkında konuşmaya koyuldular. Pek dindar bir yaşantısı yokmuş. Yani nerde akşam orda sabah ... Yani böyle birinin görse mahkemelik edeceği, asla acımayacağı, insan olduğunu unuttuğu, herkesin haykıra haykıra doğruyu gösterip kenara çekildiği ,yalnızca yan(ı)lışı gösterdiği tüm yanlış işler... Neyse efendim anlayan anladı. Seyhan bizim takılacağımız tiplerden değil dedi Rahime. Tabi canım neden takılalım ki..iyiyle oturan iyi ,kötüyle oturan kötü olur . Feride kendisiyle konuşmaya başladı. İnsanları yargılamak ,bir masada ardından atmak,bir insanı asmak ,kesmek ne kadar kolaydı. Oysa Seyhanı gördüğü gün içi kaynamıştı Seyhana. Her oturmada seyhanı soruyor ,arıyordu gözleri . Yaşadıklarını öğrenince bir merhamet doldu içi. Burada olsaydı kucaklardı belki de. Ulan arkadaş, şuraya gelmişsiniz. Şurada iyi bir atmosfer oluştursak ya. Herkesin ziline bassak ,eksiği olan var mı sorsak? Olur ya kalpler Allahın elinde ...Seyhanın da kalbi ısınır bir muhabbetimizde de o olur . vay abi ya dua da mı etmeyelim? dua çoğu şeyi değiştirmeye bile yetecek bir güç. Neden ittiniz be abi neden dışladınız bu insanları? Tevbe etti belki .Belki Tevbesi arşı inletti ... #gülgazeli