Kesinlikle çok beğendim . Beni alıp cocukluğama götürdü içim ince ince sızladı . Ancak bu kadar sahici ve gerçeki anlatılırdı yaşanmışlıklar ve okurken aglatan duyguları hatırlatıp geçmisine insanı goturen bi kitap tı . Ve anne babalarımızn o vefalı zamanlarına gercek aile olmayı da , o dönemin insanalrının cefakâr ve vefakar oluşunu da özetlemiş