Güliz

Güliz
@Guliiz
Meğer sevilmek ne zor şeymiş!
Sayfa 78·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Utanmak ? Ne garip bir duygu utanmak ama ne kadar insanca .Sanırım insandan başka hiçbir canlı utanmayı bilmiyor.İnsanların da hepsi değil , yalnızca bir kısmı, yani utanacak kadar insan kalanlar başarabiliyor bunu.
Nasıl oluyordu da bir insanı hapseden bir şekil , bir başkası için özgürlük ve mutluluğun sembolü olabiliyordu ?
Sayfa 128
Bir insanın yerine ötekini kolayca koyamazsin .Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca ,onun acısını , sancısını,yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın.Bu hem kaybettiğin insana hem kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Ah bu çaresizlik , ah bu gariplik, ne zavallı bir mahlukmuş şu insanoğlu..."
Sayfa 82·Kitabı okudu