📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Utanmak ? Ne garip bir duygu utanmak ama ne kadar insanca .Sanırım insandan başka hiçbir canlı utanmayı bilmiyor.İnsanların da hepsi değil , yalnızca bir kısmı, yani utanacak kadar insan kalanlar başarabiliyor bunu.
Bir insanın yerine ötekini kolayca koyamazsin .Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca ,onun acısını , sancısını,yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın.Bu hem kaybettiğin insana hem kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.