"Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşyor gibi görünse de, hakikatte onları yaşatan tek şey sevgidir.Kim severse ,Allah'a yaklaşır;Allah da ona yaklaşır.Çünki O, sevgiyi yaratandır."
İnsan Neyle Yaşar?
Gözlerini aç ve anla artık!
Hayat bir bütündür.Sen ,o hayatın yanlızca küçük bir parçasısın. Yanlız kendine ait olan bu parçada hayatı güzelleştirebilir,kötüleştirebilirsin.