Hakkını aramak için neden en çok hakkı yenen kişi olarak gördüğümüz "tüyü bitmemiş yetim"i öne sürüyoruz? Ortada hak edilmiş bir şey varsa bu hak, hak edene verilmiyorsa yalnız yetimi, öksüzü değil, herkesi ilgilendirmiyor mu? Tüyü, kılı, bıyığı, sakalı çıkmış olanın hakkını aramayalım mı?