Aslına bakılırsa akşamları rüzgar pencereye vururken insanın eline kitabını alıp gaz lambası ışığı altında şömine başında oturmasından daha güzel ne olabilir?
Nə deyirsiniz deyin, amma bu əclaf dünyada, bütün bu qaçaqaçın, zir-zibilin içində insanın gözünü oxşayan gözəl şeylər də var. Çoxlarının bədbəxtliyi bunu unutmaqlarındadır.