“Dans etmeyi sevmez misiniz Bayan Jo ?" “Geniş bir yerse ve herkes neşeyle dans ediyorsa severim. Ama böyle bir yerde eminim ki bir şeyleri deviririm, birinin ayağına basarım ya da korkunç şeyler yaparım; bu yüzden haylazlıktan uzak durup, Meg'in süzülmesini seyrediyorum.”
Burası Jo'nun en sevdiği sığınağıydı; yanına rengi kahverengiye çalan yarım düzine yeşil elma ile güzel bir kitap alıp buraya çekilmeyi, sessizliğin tadını çıkarmayı, orda yaşayan ve Jo'nun varlığını zerrece umursamayan minik farenin eşliğinde vakit geçirmeyi seviyordu.