Tuçe kaynar

Tuçe kaynar
@Gulperiiii
Kişinin kendisini yargılaması başkalarını yargılasımdan daha zordur!..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimilerine günaydın kimilerine iyi geceler olacak ama gerçek olan tek şey şu ne gün iyi ne gece .
Hem konuşmaya ne gerek var , nasılsa nasil bakıyorlarsa öyle duyacaklar.....
Kim demiş kendi düşen ağlamaz diye !.😔😔
En büyük namussuzlar ,namusbekçilerinden çıkıyor nettt !....