Bir dua arıyor yine kalbim,hatırlıyorum;
"Allah'ım" diyordu bir derviş,
"Kalbimin ayaklarını hızlandır,dünyadan hızlı koşayım, engelleri,dik yokuşları,ayağıma dolanan dikenleri aşmamda bana yardım et ki,sana geç kalmayayım..."🪽🤲
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meger benmişim bütün muamma;
Çölden geçip atlarını kaybeden
Falların karanlık ve dalgın seyrettiği,
O çok yüzlü,yangın gözlü ızdırap...
O kötürüm bezirgan benmişim...
Yarım kalmış bir ömrün bahçesinde,,
Gül olmuş sararmışım,gül olmuş tükenmişim...