Gülsüm koç

Gülsüm koç
@Gulsummkoc
Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir şey değildi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşünme! Dedim kendi kendime ,düşünme. Düşünmeyi bile bilmiyorsun.
Aman kaçmasın çay saati dedim kendi kendime. (Başka kime diyebilirdim?)
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır dedim kendime iyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Bazı isimleri artık silmeliydim; hayır, yeni bir deftere geçirmeliydim. Bütün hayatım ayıklamakla geçti, gene de bitiremedim süprüntüleri atmayı.