Kişilerin niyetine değil de sadece eylemlerine bakarsak yanılırız. Ama arkasındaki niyete baktığımızda, bunun ekseriyetle "ben de varım" deme çabası olduğunu görürüz. Insanız fark edilmek istiyoruz.
Kendisine karşı en ufak bir saygısı olan bir adam hayatta kalıp kalmayacağını değil,eylemlerinin doğru mu yanlış mı olduğunu,yaptıklarının iyi bir adama mı yoksa kötü bir adama mi air olduğunu düşünmelidir.