Öhöm öhöm. Öncelikle uzun bir yok oluş sonrasında burada olduğum için çok heyecanlıyım, mazur görün 😌 hepimizin dönem dönem (benim birçok dönem) 1k’dan şikayet ettiği olmuştur. Gerek sesimizin duyulmaması, gerek güncelleme diye yapılan ama aslında güncellenmeyen hamleler bla bla. Evvet sıkı durun, sizleri yepyeni bir kitap uygulamasına “kitaptap”a davet ediyorum. Dinamik, enerjik, muhatap bulabileceğiniz (ve tabi beni de bulabilirsiniz 😅) bir uygulama denemeye ne dersiniz? Bunun için linki yukarı kaydırmıyorsunuz elbette, yapılacakları da ben anlatmayayım di mi ama? Neyse neyse, bunlardan size ne mi, değil efenim hadi çıkın çıkın gelin ortam şenlensin 😇