İnsanın içi katı olmayagörsün, elinde ufacık bir güç varsa onu altındakini ezmek için kullanıyor. Okulda hocaların, işyerinde patronların, devlette müdürlerin, evde kocaların elindeki ufacık gücü bu denli pervasızca kullanmasının sebebi bu belki de. Bilmiyorum. Ben çoğu şeyi bilmiyorum.
Hiçbir çocuk annesiz büyümemelidir. Hiçbir çocuk babasız da büyümemelidir. Hiçbir çocuk hem annesiz hem de babasız büyümemelidir. Çünkü hiçbir kudret kırılmış parçalarını toparlamaya yetmez.