Mutlulukları uğruna günahlarını kabullenen biziz. Senin karşına çıkarak,'Elinden gelirse, cesaretin varsa suçlandır bizi!' diyeceğiz. Bil ki, Senden korktuğum yok.Bil ki, ben de çölde kaldım, çekirgelerle, bitki kökleriyle beslendim, insanlara bagışladığın özgürlüğü ben de kutsadım, ben de 'sayı doldurmak için' güçlü yakınlarının saflarına katılmaya hazırlanıyordum. Ama sonunda ayıldım, deliliğe hizmet etmek istemedim. Döndüm ve Senin eserini düzelten kütleye katıldım.