İyi biri olmanın hiç bir faydasını görmedim. Benim ne kalabalığa ne de sahte bir sevgiye ihtiyacım var. Omuzlarımda ölü bir çocukluk taşıyorum. Aklıma gelmenin başıma gelmesi en fazla iki günü buluyor. Kiminin gözü, kiminin göz altı renklı.
Zaman aktıkça her şey gerçekliğini yitiriyor, tamam onları yaşamışız da hani neredeler şimdi? hatıralar silik, fotoğraflar eskimiş, gözünü kapatsan hayal de edemiyorsun ki.