-Bu zamana kadar bildiğim tek şey kimsenin hayatına kötü şekilde dokunmadığmdır , zarar veren intikam alan nefret dolu biri olmadım olamam . Geçmeyen kırgınlığım bu yüzdendir ..
Platon; "Nazik olun, çünkü karşılaştığınız herkes farkında olmadığınız zorluklarla boğuşuyor." der
Fernando Pessoa ekler;
"Kimseyle alay etme, asla kimseyi küçük düşürme, kalbinin en ücra köşesinde bile yapma bunu. İnsan yaşamı
alaya alınmayacak kadar hüzünlü ve ciddidir!"
Platon (Eflatun)Fernando Pessoa