Güney

Güney
@Guney__
"Herkes aynı anda geceyi Yaşar ama herke 'sin Karanlığı farklıdır.."
Benim en kötü hikayemi, en çok güvendiklerim yazdı!
Anket
Reklam
Senin gülüşüne esir oldum, kimsenin kahkahası beni ilgilendirmez..
Ölmüş bir sanatçının konserine gidecek olsan bu kim olurdu
Anket
Çocukluğunuza dönseniz ona ne demek isterdiniz?
Anket
Yapıştır yapın bakalım en son ne kopyalamışsınız?
Anket
Reklam