Güney

Güney
@Guney__
"Herkes aynı anda geceyi Yaşar ama herke 'sin Karanlığı farklıdır.."
"Ya hayaller zamansız. Ya da zaman çok acımasız .!!!!
Anket
Reklam
Geçe midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen...??
Kilitleyecek hiçbir şeyi olmayan insanlar mutludurlar herhalde, öyle değil mi? Suç ve ceza
Anket
Bir insan neden aldatır?
Anket
Sizi en çok etkileyen, hayatınıza yön veren kitap veya cümle nedir?
Anket
Reklam