Gurbet Temiz

Gurbet Temiz
@GurbetAcarr
Coğrafya Öğretmeni
İzmir/Çandarlı
5 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Er ya da geç yaptığım işler, her neyseler, unutulacak ve ben var olmuyor olacağım. O halde faha fazla çabalamak niye? İnsan bu gerçeği nasıl olur da göremez? Nasıl yaşamaya devam eder? Şaşırtıcı olan işte budur! İnsan ancak hayattan sarhoş olmuşsa yaşamaya devam edebilir; kişinin her şeyin basit bi aldatmaca ve de aptalca bir aldatmacadan ibaret olduğunu görmemesi imkansız! İşte aynen böyle bunda ne eğlendirici ne de nükteli bir yan var, bu sadece zalimce ve aptalca.
Sayfa 25·Kitabı okudu