Gurbetçiyim

Gurbetçiyim
@Gurbetciyim
Memleket hasretini bir damla şiirle gidermek için çıktığım bir yol. Şiiristan’a varmak için mısraların içinde gezinmeyi seviyorum. Şiir, kimi zaman kelimelerin raksetmesidir
Telaş
Kuşluk vakti uyandın gene, Şimdi bir kahve pişir kendine, Bakır cezvede. Şöyle bol köpüklü, tadında olsun, Tadını içine çeke çeke, Höpürdete, höpürdete, sindire, sindire çek içine... Öyle ya, Arkadaşın „telaş” kalkacak birazdan. Senin halinden anlamayan, Bu gün neler yapacağını, Çamaşır mı, ütü mü, Aşım; bulgur mu, pilav mı diye. Yudumlarken, Şöyle bir „oh” çek içinden, Dışından da olabilir, Ohhhhh!!! Nefes alıp verirken de, Kokusu gelsin burnunun direğine... Düşünme, Bugün ne pişirsem diye, Temizlik mi, alış veriş mi, Yoksa işe gidip geleceğim diye. Bırak, hatta aklının ucundan bile geçirme, Saatin kaç olduğunu diye, Tik tak sesi gelse bile,
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Benim seni unutmaya niyetim yok, Amelim de niyetime göre...🕊🌹
Şiir
Ey Hayat; Artık sana uzaktan bakacağım, Ya izlerken yorulmayacağım, Ya da görmezden geleceğim...🥀
Şiir
Zamana bırakmamak lazım bazen, Keşkeler gelebilir, gereksizler. 🥀
Şiir
Kaptan
🕊 Kuşluk vakti; Sabah ezanı okunmadı henüz, ama sen! Yine ayakta, yine hazırsın O poyraza karşı dimdik, adam gibi durmaya! Geminle; Neler yaşadın?...adınıda “Sılam” koyduğun! Heyyyy gidi yıllar heyyy!.. Soğuk demedin, ıslak demedin, Okyanusa karşı boğulurken ama ölmeden... Keskin bir bıçaktı kimi zaman esen rüzgar, ne karın yağışı belliydi, nede yağmurun, puslu gecelerde! Dinmek bilmiyordu kimi zaman... o lanet olası fırtına! Oh beeee! Diye rahatlardın hep Kaptan! Güneşi ufkunda gördüğün zaman, okyanusu kaplayan, parıldayan ışığı... sarı, kırmızı... yanar dağ misali! Kaptan! Üç yıl oldun gideli... belki de dört...bana göre bir asır...! Rotan daha nereye kadar gidecek; ne zamana kadar o yaşlanmış yüzünde, derin çizgilerini saklayacaksın!?... Gel artık!.. Kal bir vakit sılanda, hasretin dinsin... vuslat yıldönümü artık. Özletme kendini, özledik yeterince... Çağlayan şu yüreğimizde! Bizde kavuşma vakti... ya sende?!... Kaptan!!!?? 🙋🏻‍♀️🖊🌾🍃
Şiir