Farklı ve ilginç bir konusu olduğunu düşünerek seçmiştim bu kitabı. Gerçekten hem ürkütücü, hem düşündürücü bir kitap olduğu kanaatindeyim. Bazen dört dörtlük bir aile kurduğumuzu ve bunun içinde sonsuza dek mutlu yaşayacağımızı sansakta, içinde bulunduğumuz dünya, aile üzerinde hiç istenmeyen etkilere neden olabiliyor. Aklımıza gelmeyen başımıza her an gelebilir. Aile toplumu oluşturuyor, en önemli yapı taşı, fakat kim kiminle neden aile kuruyor, nasıl şartlar oluşuyor, dünyaya gelen çocuklar nasıl yetiştiriliyor, bu çok daha önemli bence. Özellikle aile kavramı, toplumsal normlar ve beklentiler üzerine düşündürecek güzel bir kitap.