İskender Pala başarısını kanıtlamış bir yazar. Divan edebiyatı dalında profesör zaten ve çok sayıda ödül almış. Benim haddime değil eleştirmek bu nedenle sadece kendi hissiyatımı yazıyorum. Divan edebiyatı ile ilgili bilgim çok değil ama yazarın bir çok kitabını okudum. Bununla beraber her kitapta aynı hayal kırıklığını yaşıyorum. Belki de benim cahilliğim bilemiyorum. İşlenen konular, romanlarda seçilen mekanlar hep çok güzel, verilmek istenen mesajları her seferinde takdir ediyorum ve aslında ilgimi çekmesi sebebiyle kitaplarına yöneliyorum ama ne yazık ki her seferinde karakterler, ruh halleri ve olaylar beni çok sıkıyor. Kitapları zorla bitiriyorum, atlıyorum. Sonlarını hiç sevmiyorum. Olayları iyi bağlamadığını düşünüyorum. Yine aynı şey oldu. Kitapta bana göre gereksiz ayrıntılarda boğuldum.