Güzel şeyler ilk bahar gibidir hep bir adım önde olur gözükür ,sana sonra kaybolur.
Sende kovalar durursun işin sonunda bakarsın ki o güzel yeşillikler kendini sonbahara bırakıvermiş solan , dökülen , eziler yapraklar hissedersin bu işin sonu hazin kıştır ki
geliyor üşüyeceksin bir ısıtanın olmayacak...
Ve anlayacaksın Geç Kalmışsın...
Diğer baharı bekleyeceksin yani ölümden sonra dirilişi...