Merhaba :) Buraya bir kitaba yorum yazmak için kaydoldum ama güzel bir yer gibi. Bu sene LGS' ye hazırlanacağım için aktif olamayabilirim. Zaten burası aktif olmayı gerektirmiyor, kitap okumak yeter. Ve bunu bırakmayacağıma eminim.
Masumiyetin ve kötü niyetli olmamanın akıl veya kurnazlık ya da güç ve saygınlık olmadığı zaman hiçbir işe yaramadığını o kadar iyi yüzüme vurdu ki kendimi bunun aksini kanıtlamaya çalışırken buldum. Ama bulamadım. Kendi inandıklarımı ve neredeyse hayat felsefem sayılacak görüşlerimi sorgulattı. Ve bu da işlemek istediği konu ve düşünceleri ne kadar iyi işlediğini gösteriyor. Hem de tartışmacı bir anlatıma değil öyküleyici anlatıma sahip olmasına rağmen... Yine de şunu söylemeliyim ki: Eğer kitabın anlatmak istediklerini tamamen açık bir şekilde anlatmasını ve okur okumaz, hiç düşünmeden, bağlantı kurmadan anlayabilmeyi istiyorsanız bu kitap size göre değil. Okursanız sadece bir hikaye kitabı okumuş gibi olursunuz.
Kitabı okumaya karar verenler için şimdiden iyi okumalar :)