Övünmek kişioğlunun neyine ki Bay Noah. Başlangıcı bir damla meni, sonu da balçık olan bir bedenin övünmesi ne beyhude şey. Kendi rızkını dahi yaratamadığı gibi kendini helakten de kurtaramıyor.
Hakikate ermek kendini de dünyayı da okuyup anlayıp yutmak ve dürüp kaldırmak mıdır defteri?
Yoksa kendine ve dünyada anlaşılmaz olanın gövdesinden kendine yeni bir kendilik yontup çıkarmak mı?