H.Betül

H.Betül
@HB__K
Namus, güzelliğin sadakasıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Övünmek kişioğlunun neyine ki Bay Noah. Başlangıcı bir damla meni, sonu da balçık olan bir bedenin övünmesi ne beyhude şey. Kendi rızkını dahi yaratamadığı gibi kendini helakten de kurtaramıyor.
Hakikate ermek kendini de dünyayı da okuyup anlayıp yutmak ve dürüp kaldırmak mıdır defteri? Yoksa kendine ve dünyada anlaşılmaz olanın gövdesinden kendine yeni bir kendilik yontup çıkarmak mı?

H.Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·626 syf.·
132 günde okudu
·
2024 9. kitabı
Charlotte Brontë
8.9/10 · 42,2bin okunma
Hak şerleri hayreyler Zannetme ki gayreyler Ârif anı seyreyler…