Farklı cinsiyetten iki kişinin yaptığı ortak hatanın sonunda yine sadece kadın bedel ödüyor. Tolstoy'un ahlaka ters düşen karakterlerine layık gördüğü sonlar beni biraz ürkütüyor. Sanki biraz kadın düşmanlıgı seziyorum. Kitaptaki Levin karakteri de kendisimi anlatıyor sanki. Öte yandan eşitlikçi yanlarını seviyorum. Kötü seyler yaşamış,kendi evreninde bir adalet terazisi kurup cezalar belirlemiş.