Bot'lar varmış uygulamada, denize mi salmalı, ayağa mı giymeli, nasıl kurtulmalı onlardan...?
Bot beğeni istemiyorum, ne olduğunu henüz geçen hafta öğrendim bot'un, aşırı sıkıldı canım. Engelleme huyum da yok kimseyi o yüzden onlar engellesin beni de uzlaşalım, ben yayan, yalın ayak giderim, bota lüzum yok... Bişnev...