"Neşeyi saçıp savurmak gerekir, onu israf etmemenin tek yolu budur. Nihayetinde zaten yok olup gidecektir." (Syf:141)
" İnsan yeteneğini savurganca harcamamalıdır." (Syf:80)
" Eğer insanlar matematiğin basitliğine inanmıyorsa bunun tek nedeni hayatın ne kadar karmaşık olduğunun farkına varmamalarıdır." (Syf:150)