İnsanların özgürlük anlayışı gerçekten hastalıklı. Sosyal hayatınızda yaşarken batının ahlaksız ve hadsizligini, bu ülkede yaşamayı umuyorsanız çok ahmaksınız. Bizim tualetimizi yapma şeklimiz bile Avrupa dan daha ahlakidir 😁 Bizim sosyal hayat kültümüz bin yıllıkdır en az. Çağdaş olmak için namusuzlaşmanın anlamı yok.