K.

Sağken bütün kaygım da umutlu, istekli olmaktır. Uyuşuk, isteksiz olmak ne acıklı bir şeydir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zorla, istemeye istemeye yaptığım her şey dokunur bana; iştahla yaptığım hiçbir şeyden zarar görmem.
Kendileri hiç de iyi olmayanlar kötü bir eylemden çıkar sağladıktan sonra rahat yürekle işe biraz iyilik doğruluk karıştırmaktan hoşlanırlar bir karşılık ödüyormuş vicdanlarını temizliyormuş gibi.
Alacağınız tedbirler size kaygılar, kuşkulardan başka bir şey getirmeyecek ; iyisi mi güzel bir yüreklilikle ne olacaksa olsun dersiniz belki bir şey olmaz diye bir avuntunuzda olur üstelik.
Yaşayanlardan bile olmadıkları gibi söz edildiğini görmekteyim.