K.

Hayatın değeri uzun yaşanmasında değil iyi yaşanmasındadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat kendiliğinden ne iyi ne kötüdür ona iyiliği kötülüğü katan sizlersiniz.
İnsanın sağlığı ve düşüncesi yerinde değilse hazdan mutluluktan bir şey anlamaz.
Biz erkeklerin hemen hepsi kendi günahlarından çok karısının günahlarından gelecek ayıptan korkar kendi vicdanından çok karısının vicdanı üstüne titrer ( aman ne fedakârlık) tek karısı ondan hafif kalsın da hırsız olmaya,yemin bozmaya karısının adam öldürmesine razıdır herkes...