Sen şimdi belki tek elini yüzüne dayamış, moralini mahfeden şarkılar dinliyorsundur.. Sözlere kendince anlamlar yükleyip geçmişi hatırlıyorsundur..
Unutamadığın o kişinin şu anda ne yaptığını düşünüp “acaba o da beni düşünüyor mudur?” tarzı sorular soruyorsundur kendine..
Ama o öyle değil işte..
Realist bir karakterin yoksa yazının devamını okumayabilirsin,
git Emre Aydın falan dinle,
ne biliyim Feridun Düzağaç da olabilir....
Düşündüğün kişinin şu anda yapabileceği şeylerin ihtimallerini sıralıyorum sana, ister istemez kabulleneceksin!
Yanında biri vardır gülüyordur şu saatte bu en olası ihtimal ..
Yanında biri vardır ve yorgun bir şekilde uyuyordur..
Elinde telefonla sevgilisiyle mesajlaşıyordur..
Bilgisayar başındadır ve nette birileriyle makara yapıyordur, bu sevgilisi de olabilir.
Cam önünde ya da balkonda sigarasını içip düşünüyordur.. seni değil , umutlanma hemen
Dışardadır eğleniyordur..
Televizyon izliyordur. … … …
İhtimalleri istemediğiniz kadar çoğaltabilirdim, gerek duymadım..
Diyeceğim o ki; seni düşünmüyordur..
Aptal aptal triplere girme yani “acaba o da beni…” diye..
Düşünseydi beraber olurdunuz zaten..
Hiç kızma bana bunları söyledim diye, hayat hiç adil değil dostum, bilmiyor muydun? "