H.tugce

H.tugce
Allah tan korkuyorum diyenlerden bolca bolca korktuğumuz bir zaman
“Zengin insanlar, küçük TV ve büyük kütüphaneye; Yoksul insanlar, küçük kütüphane ve büyük TV’ye sahiptir...”📚 🖥
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra bir baktım; Şaşırmıyorum... Sarsılmıyorum... Kırılmıyorum... Gücenmiyorum... Yıkılmıyorum... Bu iyi bir şey mi yoksa başımıza gelebilecek en büyük felaket mi bilemiyorum, ama... Kendimi artık bu halimle seviyorum. Kokusuz Kadın
Sen şimdi belki tek elini yüzüne dayamış, moralini mahfeden şarkılar dinliyorsundur.. Sözlere kendince anlamlar yükleyip geçmişi hatırlıyorsundur.. Unutamadığın o kişinin şu anda ne yaptığını düşünüp “acaba o da beni düşünüyor mudur?” tarzı sorular soruyorsundur kendine.. Ama o öyle değil işte.. Realist bir karakterin yoksa yazının devamını okumayabilirsin, git Emre Aydın falan dinle, ne biliyim Feridun Düzağaç da olabilir.... Düşündüğün kişinin şu anda yapabileceği şeylerin ihtimallerini sıralıyorum sana, ister istemez kabulleneceksin! Yanında biri vardır gülüyordur şu saatte bu en olası ihtimal .. Yanında biri vardır ve yorgun bir şekilde uyuyordur.. Elinde telefonla sevgilisiyle mesajlaşıyordur.. Bilgisayar başındadır ve nette birileriyle makara yapıyordur, bu sevgilisi de olabilir. Cam önünde ya da balkonda sigarasını içip düşünüyordur.. seni değil , umutlanma hemen Dışardadır eğleniyordur.. Televizyon izliyordur. … … … İhtimalleri istemediğiniz kadar çoğaltabilirdim, gerek duymadım.. Diyeceğim o ki; seni düşünmüyordur.. Aptal aptal triplere girme yani “acaba o da beni…” diye.. Düşünseydi beraber olurdunuz zaten.. Hiç kızma bana bunları söyledim diye, hayat hiç adil değil dostum, bilmiyor muydun? "
#CemalSüreya Şimdi açsam pencereyi beklesem, Sen gelsen.. Olmaz ya; Hani geliversen.. Hiç bir şey sormasan.. Hiç bir şey söylemesem.. Sussam.. Sussan.. Sussak.. Susuşların anlattığını dinlesek, Sırt sırta otursak, Katılasıya ağlasak, Sormasak birbirimize sebebini.. Sarılsam.. Sarılsan.. Sarılsak.. Ve yine hiç bir şey konuşmasak, Ama anlasak, Ne vardı sahi, Olmaz ya; Hayal ya; Hani diyorum olsa ne vardı…
Şımarık değil, olgun kadınlar Hayatta bir çok şeyi görmüş, gözlemlemiş ... Gülümsemeyi acılarına kalkan etmiş... Hani baksan yüreğine o masum kız çocuğunu görürsün... Bir kahvenin kokusunda bir nağmenin sıcaklığında huzur bulmuş... Küsmüş, incinmiş olsa da hayata hep güzel bakmış her yıkıldığında daha da güçlü kalkmış kadınlar...