H.tugce

H.tugce
Allah tan korkuyorum diyenlerden bolca bolca korktuğumuz bir zaman
"Yetinmeyi bilirmisin." Olmadığı zamanlarda şükür edebilmeyi, Mutlu anlarında Allah diyebilmeyi... En huzurlu gününde Allah''ın rahmeti ve rızası için hüzün ve umutla, mahcup bir şekilde dua edip, ağlamayı, sabıra ve şüküre razı göstermeyi...için kanarken, yanarken başka yüreklere merhem olmayı, huzur olmayı...yalnızlığı...Beklemeyi...Sevmeyi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
eskiden mutluyduk! hemde çok. neşet baba dinleyip, bir hüznün parçası olurduk. yada mahsuni dinleyip, haksızlığa, sömürüye baş kaldırırdık.. maviye açılırdı kapılarımız, pencerelerimiz.. geceleri gaz lambasının altında türlü hayaller kurup, sonrasında saf, duru bir hayatın akıl almaz güzelliğini yaşardık.. ama şimdi öylemi, değil tabiki. artık insan insan unutmak istiyorum yapılan haksızlıkları, kahpelikleri. yaşanılan tüm kötü şeyleri. ve son, sonra, sonrası şen olasın insanoğlu şen ola...
Adamın biri müslüman mezarlığına ölü bir köpek gömer. Görenler onu, zamanın Kadısına şikayet ederler. Kadı adamı çağırır ve işin aslını sorar. Adam: -"Doğrudur, öyle yaptım, çünkü köpeğin bana vasiyeti böyleydi, onun vasiyetini yerine getirdim." der. Kadı: -"Sen bizim aklımızla alay mı ediyorsun efendi?" diye çıkışır. Adam: -"Hayır efendim, aynı zamanda Kadıya da 10.000 dirhem vermemi vasiyet etti." der. Bunu duyan Kadı hemen: -"Rahmetli köpeğin ölümü bizi ziyâdesiyle üzdü." der. İnsanlar, kadının değişen bu tavrına hayret ederler. Kadı onlara der ki: -"Bu durum sizi hayrete düşürmesin, bu köpeğin geçmişini araştırdım, Ashab-ı Kehf köpeği Kıtmir’in soyundan geldiğini keşfettim." "Kadıyı satın aldığın gün, adalet ölür. Adaleti öldürdüğün gün, devlet de ölür." ||| Fatih Sultan Mehmet |||
"Ölüm değilse bizi ayıran, yazık olmuş..." Bize..
Benim öyle uzunca, Yaşadığım bir mutluluğum Hiç olmadı.. Ama beklediğim, Özlediğim, sevdiğim biri var.. Bir kelebek ömrü de olsa, Onunla yaşamak istediğim..